CITAT

No one is free, even the birds are chained to the sky.
- Bob Dylan

15 juli 2011

"We'll have meat. Lots of meat."

Har gjort om bloggen helt, var så less. Men jag gillar iallafall färgerna (vitt, hehe) och headern mycket mer nu! Kanske ska försöka blogga på allvar...? (Det kommer hålla i max en vecka...)

Men här kommer ett helhjärtat försök iallafall!


I onsdagskväll begav jag mig med Sofie och Oskar till Umeå för att se den nya (och sista) Harry Potter-filmen. Ska inte avslöja något förutom att den var jättebra! Och att jag grät i stort sett hela sista timmen av filmen, men det kanske bara är jag som är fjollig... men det är sorgligt att det är helt slut nu!


 Igår tvingade jag med mig mina föräldrar till stranden. Det var lite blåsigt och inte precis stekhett, men det var chill!


Igårkväll for jag ut till Vickans stuga som ligger mitt ute i ingenstans. Men det är mysigt att vara där! Vi plockade blåbär ute i skogen och sen åt vi dom medan vi såg Lejonkungen (självklart på engelska), inte helt fel!



















Och idag när jag kom hem så var jag så sugen på blåbär igen att jag gick ut och plockade i trägår'n. Sen blev det två koppar kaffe också (den stora frågan är: varför? Jag gillade inte ens kaffe för typ 3 månader sen.), som jag drack i finkoppen jag fick att Vickan i födelsedagspresent! Handdrejad och allt. It's official, jag är kär i en kopp. Men den har en sån fin färg! Och den är lite oval! Fint som snus, alltså.

Inga kommentarer: