CITAT

No one is free, even the birds are chained to the sky.
- Bob Dylan

15 juli 2011

Webkamera + Maria = disaster!

Skulle ta två kort till bloggen. Ett på mig och ett på mitt hår. Som sagt: två kort. Det slutade såhär:
















Dagens frisyr! Fint! Bild 1 avklarad, alltså.
















Och se där! En bild på mig! Då är vi väl klar! Nejdå...


Det kanske skulle vara finare om jag log med tänderna? Nej, vänta lite, det såg mest läskigt ut...


 Den här vinkeln då? Succé? Ja? Nej? Vet inte!


 Jag orkar inte!


 Hör ni det!? Orkar. Inte.


 Is it a bird? Is it a plane? No, it's turtle-Maria!


 Fuck alla haterz!


 Nämen! Kolla! cute_girl_94! Fast handen är cp?


 Pluta med läpparna + kisa lurigt = Succé aka jagorkarintemer

Nu ska jag iallafall iväg till Sofie och chilla galet med henne och Lillfilén. Blir finfint de!

Inga kommentarer: