CITAT

No one is free, even the birds are chained to the sky.
- Bob Dylan

22 juli 2011

Edinburgh, dag 2

Imorse blev det hotellfrukost (älskar servitrisens min då pappa beställde in haggis! Kollade först bara på honom med misstro och sen sa hon lite försiktigt: "...do you know what it is?" Haha!) och sen gick vi och badade i poolen. Inte helt fel!

Sen hittills idag har vi bara gått guidad tur i slottet och så. Tog bilder, men på systemkameran, så dom lägger jag inte när jag kommer hem (=tisdag kväll/natt). Nu chillar vi bara på hotellrummet och snart ska vi... ja, jag vet inte riktigt. Bara njuta av Edinburgh, antar jag! Det är så fint här att jag bara vill dö!! (Undra hur många gånger jag har sagt det idag och igår? För många, troligen!)

Den obligatoriska omotiverade webcambilden på mig!

Glömde tydligen lägga in den här igår. Men ja, förmodligen ett av de bästa gatunamnen ever!

Inga kommentarer: