CITAT

No one is free, even the birds are chained to the sky.
- Bob Dylan

21 juli 2011

Le first day in Edinburgh

Finns inte så mycket att skriva. Allt är så brittiskt, eller ja, skotskt, och gulligt att jag bara vill smälla av! Men nu kommer en "bildbomb" (töntigt ord)

Oooh, moooln!

Jättefint.. slott? Ja, i vilket fall, dog lite!

Är detta ett slott eller en kyrka? Ingen aning, fint i vilket fall!

Kilt! Grymt!

Söt skotskt gata.

Fin liten bokaffär med fina böcker. I wantz.

Kommentarer överflödiga. Gata. Fint.

Ja, vad säger man? It was fun at the time...

Åhh, vad det är fiiiint! Jag dör!

Fin-fin-fint!

Säckpipa! OCH kilt! Ibland får man verkligen allt..

Fin gata. Åh, jag gillar't!

Såhär smal kommer jag då inte vara då jag kommer hem... äter alot!

Hus! Av sten! Typ tusende likadana bilden! Fint!

Jag vet inte vilka detta menar eller vad dom hette, men det var fint.

Haha, gulligt meddelande från vår servitris när vi åt middag!

"Fint" är dagens ord om ni inte märkte det.

Inga kommentarer: