CITAT

No one is free, even the birds are chained to the sky.
- Bob Dylan

19 juli 2011

"A pirate's life for me"

Hej! Jag kom hem för typ en timme sen, men har inte lyckats/orkat lokalisera min webkamera förrän nu. Och ja, självklart låg den under ett berg av kläder... jag börjar bli förutsägbar, allt är alltid under kläderna!

Men filmen var iallafall bra och maten var grrrymt god. Tog dock inga bilder, men jag vet inte... det känns ju så töntigt att ta fram mobilen och ta bilder på saker... skulle i och för sig vara ännu värre att ta fram en riktig kamera. Men jaja, jag får träna på det helt enkelt!
















Så här ser jag förövrigt ut just nu(?). Om ni ville veta, liksom. Men tog den mest för att ni skulle se mitt örhänge! Ser ni det? Bra! Det har nämligen varit ihopväxt, men idag vågade jag äntligen köra igenom en nål. (Självklart brände jag nålen innan och hade en isbit bakom örat.)

Så det är nice att kunna ha örhängen igen! Nu ska jag bara se till så att det nya hålet inte växer igen med.

Inga kommentarer: